fbpx

Upphandling - Hur går det till?

06okt08:0010:00Upphandling - Hur går det till?

Aktivitetsinfo

Vill du ha Falkenbergs kommun som kund? Då är det bra att veta vad en upphandling är, hur den går till och varför vi som kommun behöver göra upphandlingar.

Välkommen till vårt upphandlingsseminarium. Under seminariet kommer du att få tips och information som ger dig en ökad förståelse av kommunens upphandlingsprocess. Dessutom kommer du få svar på:

  • Vilka lagkrav behöver kommunen förhålla sig till? Varför finns dessa lagkrav?
  • Vad är en upphandling? Hur går den till?
  • Vad behöver du som anbudslämnare förhålla dig till för att kunna bli leverantör till Falkenbergs kommun?

Kommunens inköps- och upphandlingsenhet är på plats för att svara på dina frågor.

När: 6 oktober kl. 08.00-10.00
Var: Företagscenter FBG, Kvarngatan 2 (vån 4), Falkenberg

Anmälan:
Via mejl till Ann-Heléne Klasson, inköp- och upphandlingschef, Falkenbergs kommun
Ange namn, företag, telefon och eventuella allergier
annhelene.klasson@falkenberg.se

Arrangör
Inköps- och upphandlingsavdelningen Falkenbergs kommun, Näringslivsavdelningen Falkenbergs kommun och Näringslivet Falkenberg

Tid

(Torsdag) 08:00 - 10:00(GMT+02:00)

Bli medlem

Näringslivet Falkenberg är ett aktivt forum för många företagare och vi blir gärna ännu fler.

Utskick - ja tack!

Vill du ta del av våra kostnadsfria utskick via e-post och följa vad vi gör? Registrera dig genast!

    Genom att använda vår webbplats godkänner du att din personliga information behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.
    Integritetspolicy